ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Dissertation "Development of a Teacher´s Psychodidactic Competence". In Modern Science and Textbook Creation. Brochure of conference. první. Bratislava: Educational Publisher Didaktis Ltd., 2004, p. 67-71. ISBN 80-85456-12-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Dissertation "Development of a Teacher´s Psychodidactic Competence"
Name in Czech Disertace "Utváření učitelovy psychodidaktické kompetence"
Authors ŠKRABÁNKOVÁ, Jana.
Edition první. Bratislava, Modern Science and Textbook Creation. Brochure of conference. p. 67-71, 5 pp. 2004.
Publisher Educational Publisher Didaktis Ltd.
Other information
Original language English
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Germany
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-85456-12-5
Keywords (in Czech) Studijní programy; analýza studijních programů; hypotézy; očekávané výsledky
Keywords in English study programmes; analysis of the study programmes hypotheses; expected results
Tags Competencies communicative, environmental, interdisciplinary, practical (experimental), science didactic
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D., učo 82657. Changed: 2/2/2011 17:52.
Abstract
This contribution presents the structure of the dissertation - the empirical research, specification of the analysis of the study programmes, main aims of the analysis, the subject of the analysis, the aim of the questionnaire research,hypotheses, expected results and attempt at analytical-synthetic modeling.
Abstract (in Czech)
Článek představuje strukturu disertační práce - empirický výzkum, specifikaci analýzy studijních programů, hlavní cíle této analýzy,předmět analýzy, cíl dotazníkového šetření,hypotézy, očekávané výsledky a pokus o analyticko-syntetické modelování.
Links
LS20006, research and development projectName: Podpora práce učitelů
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Support to teachers' work
PrintDisplayed: 29/7/2024 14:23