D 2006

Zjišťování výsledků přípravy studentů na projektovou výuku na PdF OU a PdF MU Brno za účelem zvyšování kvality jejich celkové profesní přípravy v rámci oboru učitelství 1. stupně

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Basic information

Original name

Zjišťování výsledků přípravy studentů na projektovou výuku na PdF OU a PdF MU Brno za účelem zvyšování kvality jejich celkové profesní přípravy v rámci oboru učitelství 1. stupně

Name (in English)

The results of the inquiry into the students preparation for the project method of education at PdF OU and PdF MU Brno, with the aim of improving the quality of their total preparation for their future profession as teachers at primary schools.

Authors

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Ostrava, Pedagogická evaluace, p. 1-9, 9 pp. 2006

Publisher

PdF OU

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/06:00016229

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-7368-272-9

Keywords in English

project teaching; the evaluation the students competencies
Změněno: 29/3/2010 16:34, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek popisuje evaluaci profesní přípravy studentů na projektovou výuku na pedagogických fakultách v Brně a Ostravě. Srovnává získané údaje z evaluace a nastiňuje možnosti přípravy studentů v oblasti projektového vyučování.

In English

The contribution describes the results of the inquiry into the students preparation for the project method of education. Compare the results from the Faculty of Education of Masaryk University and Faculty of Education of Ostrava University. It describes the possibilities in the area pregradual preparation of future teachers of primary school.

Links

GA406/02/1247, research and development project
Name: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Czech Science Foundation, Tacit Pedagogical Knowledge and the Self-Regulation of the Process of its Development