NOVÁK, Svatopluk a Martin WEINHÖFER. Význam učebnic při naplňování požadavků rámcového vzdělávacího programu. In Geografické informácie 8. Edícia: Prírodovedec č. 156. Nitra: Fakulta prírodných vied UKF, 2004, s. 546-549. ISBN 80-8050-784-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam učebnic při naplňování požadavků rámcového vzdělávacího programu
Název anglicky The importance of the textbooks beside the Framework education programme realization
Autoři NOVÁK, Svatopluk (203 Česká republika, garant) a Martin WEINHÖFER (203 Česká republika).
Vydání Nitra, Geografické informácie 8. Edícia: Prírodovedec č. 156, od s. 546-549, 4 s. 2004.
Nakladatel Fakulta prírodných vied UKF
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00031805
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-8050-784-8
Klíčová slova česky geografické vzdělávání; učebnice; geografický standard
Klíčová slova anglicky geographic education; textbook; geographic standards
Změnil Změnil: doc. RNDr. Svatopluk Novák, CSc., učo 2568. Změněno: 29. 1. 2010 10:18.
Anotace
V učitelské praxi se občas vyskytují nesrovnalostí mezi teroretickými přístupy stanovenými Rámcovým vzdělávacím programem a realizačními možnostmi. V tomto procesu mají nezastupitelný význam učebnice, zajišťující propojení zmíněných vlivů.
Anotace anglicky
In teacher practice are variaces between theory, which partially presents Framework educational programme and the possibilities of practice from time to time. Between theory and practice plays important part a textbook, which makes a connection between them.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 18:59