GRENAROVÁ, Renée. Styly učení a jejich využití v jazykovém vyučování na 2. stupni ZŠ (The styles of learning at primary school.). In Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1st ed. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2006, p. 93-99. ISBN 80-210-4164-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Styly učení a jejich využití v jazykovém vyučování na 2. stupni ZŠ
Name (in English) The styles of learning at primary school.
Authors GRENAROVÁ, Renée (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. p. 93-99, 7 pp. 2006.
Publisher Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/06:00016264
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-210-4164-1
Keywords in English The styles of learning. Primary school. Aplication. Interaktive methods. Language education. Modern approaches. Foreign language education.
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Changed: 26/1/2007 20:05.
Abstract
Několik poznámek ke stylům učení na základní škole. Aplikace interaktivních metod do jazykového vzdělávání. Moderní postupy v cizojazyčném vzdělávání.
Abstract (in English)
Some notes to the styles of learning at primary school. Aplication of interaktive methods into language education. Modern approaches in foreign language education.
Links
GA406/05/2107, research and development projectName: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Czech Science Foundation, Autonomy in foreign language learning and teaching
PrintDisplayed: 30/9/2024 17:02