TOMÁŠKOVÁ, Eva a Dagmar PALATOVÁ. Měření tržní orientace a její vliv na výkonnost firem. Online. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2006. s. 1553-1567, 10 s. ISBN 80-245-109-X. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Měření tržní orientace a její vliv na výkonnost firem
Název anglicky Measuring of market orientation and its influence on business performance
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva a Dagmar PALATOVÁ
Vydání Praha, Nová teorie ekonomiky a managementu organizací, od s. 1553-1567, 10 s. 2006.
Nakladatel Vysoká škola ekonomická v Praze
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 80-245-109-X
Klíčová slova anglicky market orientation; business performance; measuring of market orientation
Štítky business performance, market orientation, measuring of market orientation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 10. 1. 2007 15:20.
Anotace
Tento příspěvek se zabývá tržní orientací, jejím měřením a možným vlivem na výkonnost firem. Nejprve je podán přehled dostupných metod měřících tržní orientaci včetně kritického zhodnocení. Dále jsou determinovány přínosy, které přináší vyšší stupeň tržní orientace.
Anotace anglicky
This paper deals with market orientation, its measuring and its possible influence on business performance. First there is the overview of reasonable methods which is measuring of market orientation including critical appreciation. Next there are determinate benefits that are brought by higher level of market orientation.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 23:00