Detailed Information on Publication Record
2006
Trendy v marketingu doprovodných služeb
TOMÁŠKOVÁ, Eva and Lucie KAŇOVSKÁBasic information
Original name
Trendy v marketingu doprovodných služeb
Name in Czech
Trendy v marketingu doprovodných služeb
Name (in English)
Trends in Marketing of Customer Services
Authors
TOMÁŠKOVÁ, Eva and Lucie KAŇOVSKÁ
Edition
Praha, 12 pp. 2006
Publisher
Vysoká škola ekonomická v Praze
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Law
ISBN
80-245-1091-X
Keywords in English
marketing; trends; customer services
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 10/1/2007 15:34, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
V originále
Článek pojednává o doprovodných službách, které se dnes stávají velmi důležité při rozhodování zákazníků o koupi produktu. Článek stručně popisuje doprovodné služby, uvádí jejich nejčastější příklady a informuje o jejich významu jak pro zákazníky, tak i pro samotné podniky. Také jsou zde uvedeny současné trendy v poskytování služeb a možná očekávání jejich dalšího vývoje.
In English
The paper is focused on customer services which play very importatn role by making sale decisions by customers. It describes customer services, their most often examples and their importance for customers briefly. Their importance is seen not only for customers, but also for companis. There are also information about present trends in providing services and possible expectations of their developmnet in the paper.