D 2006

Trendy v marketingu doprovodných služeb

TOMÁŠKOVÁ, Eva and Lucie KAŇOVSKÁ

Basic information

Original name

Trendy v marketingu doprovodných služeb

Name in Czech

Trendy v marketingu doprovodných služeb

Name (in English)

Trends in Marketing of Customer Services

Authors

TOMÁŠKOVÁ, Eva and Lucie KAŇOVSKÁ

Edition

Praha, 12 pp. 2006

Publisher

Vysoká škola ekonomická v Praze

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Law

ISBN

80-245-1091-X

Keywords in English

marketing; trends; customer services

Tags

Reviewed
Změněno: 10/1/2007 15:34, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Abstract

V originále

Článek pojednává o doprovodných službách, které se dnes stávají velmi důležité při rozhodování zákazníků o koupi produktu. Článek stručně popisuje doprovodné služby, uvádí jejich nejčastější příklady a informuje o jejich významu jak pro zákazníky, tak i pro samotné podniky. Také jsou zde uvedeny současné trendy v poskytování služeb a možná očekávání jejich dalšího vývoje.

In English

The paper is focused on customer services which play very importatn role by making sale decisions by customers. It describes customer services, their most often examples and their importance for customers briefly. Their importance is seen not only for customers, but also for companis. There are also information about present trends in providing services and possible expectations of their developmnet in the paper.