TOMÁŠKOVÁ, Eva and Lucie KAŇOVSKÁ. Trendy v marketingu doprovodných služeb (Trends in Marketing of Customer Services). Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2006, 12 pp. ISBN 80-245-1091-X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Trendy v marketingu doprovodných služeb
Name in Czech Trendy v marketingu doprovodných služeb
Name (in English) Trends in Marketing of Customer Services
Authors TOMÁŠKOVÁ, Eva and Lucie KAŇOVSKÁ.
Edition Praha, 12 pp. 2006.
Publisher Vysoká škola ekonomická v Praze
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Law
ISBN 80-245-1091-X
Keywords in English marketing; trends; customer services
Tags customer services, marketing, trends
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Changed: 10/1/2007 15:34.
Abstract
Článek pojednává o doprovodných službách, které se dnes stávají velmi důležité při rozhodování zákazníků o koupi produktu. Článek stručně popisuje doprovodné služby, uvádí jejich nejčastější příklady a informuje o jejich významu jak pro zákazníky, tak i pro samotné podniky. Také jsou zde uvedeny současné trendy v poskytování služeb a možná očekávání jejich dalšího vývoje.
Abstract (in English)
The paper is focused on customer services which play very importatn role by making sale decisions by customers. It describes customer services, their most often examples and their importance for customers briefly. Their importance is seen not only for customers, but also for companis. There are also information about present trends in providing services and possible expectations of their developmnet in the paper.
PrintDisplayed: 19/7/2024 13:57