B
2006
Pädagogische Wurzeln der Inklusion
VOJTOVÁ, Věra, Wolf BLOEMERS a David JOHNSTONE
Základní údaje
Originální název
Pädagogische Wurzeln der Inklusion
Název česky
Pedagogická východiska inkluzivního vzdělávání
Název anglicky
Pedagogical Roots to Inclusion
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant), Wolf BLOEMERS (276 Německo) a David JOHNSTONE (826 Velká Británie a Severní Irsko)
Vydání
1. vydání. Berlín, 266 s. European Inclusion Studies, 1. vyd. 2006
Nakladatel
Frank & Timme GmbH
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00031830
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
vzdělávání; komunikace; pedagogika; teorie; intervence; vývoj
Klíčová slova anglicky
education; communication; cooperation; intervention; realtion dialogue; development; pedagogy; therapy; isolation; support; assistance; subject orientation; life situation orientation; community orienattion; self-determined life;
Štítky
assistance,
communication,
community orienattion,
cooperation,
development,
Education,
intervention,
isolation,
life situation orientation,
pedagogy,
realtion dialogue,
self-determined life,
subject orientation,
support,
THERAPY
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Theorien und Ideen der pädagogischen Entwicklungen, welche die Inklusion in Bildung und Erziehung in Europa beeinflußt haben.
Česky
Inklusivní přístupy k problematice vzdělávání dětí s postižením v pedagogických teoriích. Autoři pojali danou problematiku v historickém, evropském, mezinárodním kontextu.
Anglicky
Theories and Ideas about the pedagogical processes that have influenced inclusion within the historical as well as european, international context.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 15:45