JANÍKOVÁ, Věra. Unterrichtsorganisation (Sozialformen) und Lernerautonomie beim Fremdsprachenlernen. Ergebnisse einer Pilotforschung. In Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft II. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 43-58. ISBN 80-210-4214-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Unterrichtsorganisation (Sozialformen) und Lernerautonomie beim Fremdsprachenlernen. Ergebnisse einer Pilotforschung.
Název česky Organizační formy výuky a žákovská autonomie v cizojazyčné výuce. Pilotní výzkum
Název anglicky Classroom Management and the Autonomous Learning in the Foreign Language Teaching. Pilot research.
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft II. od s. 43-58, 16 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016300
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4214-1
Klíčová slova anglicky autonomy; constructivism; foreign language teaching and learning; research
Štítky autonomy, constructivism, research
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 13. 1. 2007 20:31.
Anotace
Příspěvek představuje autonomní učení z hlediska konstruktivismu a jako vyučovací princip. Zároveň prezentuje výsledky pilotního výzkumu zaměřeného na zjištění uplatňování autonomii podporujících výukových forem v cizojazyčné výuce.
Anotace česky
Příspěvek představuje autonomní učení z hlediska konstruktivismu a jako vyučovací princip. Zároveň prezentuje výsledky pilotního výzkumu zaměřeného na zjištění uplatňování autonomii podporujících výukových forem v cizojazyčné výuce.
Anotace anglicky
The article presents the autonomous learning from the point of view of constructivism and as a principle of teaching as well as the results of a pilot research which is concerned with the practice of various forms of classroom management in Czech schools, especially those that support autonomous learning.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 17:44