2006
Unterrichtsorganisation (Sozialformen) und Lernerautonomie beim Fremdsprachenlernen. Ergebnisse einer Pilotforschung.
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Unterrichtsorganisation (Sozialformen) und Lernerautonomie beim Fremdsprachenlernen. Ergebnisse einer Pilotforschung.
Název česky
Organizační formy výuky a žákovská autonomie v cizojazyčné výuce. Pilotní výzkum
Název anglicky
Classroom Management and the Autonomous Learning in the Foreign Language Teaching. Pilot research.
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft II. od s. 43-58, 16 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00016300
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-4214-1
Klíčová slova anglicky
autonomy; constructivism; foreign language teaching and learning; research
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 1. 2007 20:31, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje autonomní učení z hlediska konstruktivismu a jako vyučovací princip. Zároveň prezentuje výsledky pilotního výzkumu zaměřeného na zjištění uplatňování autonomii podporujících výukových forem v cizojazyčné výuce.
Česky
Příspěvek představuje autonomní učení z hlediska konstruktivismu a jako vyučovací princip. Zároveň prezentuje výsledky pilotního výzkumu zaměřeného na zjištění uplatňování autonomii podporujících výukových forem v cizojazyčné výuce.
Anglicky
The article presents the autonomous learning from the point of view of constructivism and as a principle of teaching as well as the results of a pilot research which is concerned with the practice of various forms of classroom management in Czech schools, especially those that support autonomous learning.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|