D 2006

Výživová specifika u dospívajících a jejich ovlivňování v pedagogickém procesu

POKORNÁ, Martina

Basic information

Original name

Výživová specifika u dospívajících a jejich ovlivňování v pedagogickém procesu

Name in Czech

Výživová specifika u dospívajících a jejich ovlivňování v pedagogickém procesu

Name (in English)

Nourishing specifics of adolescents and their influence in pedagogical process

Authors

POKORNÁ, Martina

Edition

Brno, Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik, p. 102-107, 6 pp. 2006

Publisher

Centrum pedagogického výzkumu a Katedra pedagogiky PdF MU

Other information

Type of outcome

Stať ve sborníku

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-210-4163-3

Keywords in English

nutrion;adolescent;eating habits;factors;education to health
Změněno: 14/1/2007 22:57, Mgr. Martina Martínková, Ph.D.

Abstract

V originále

Výzkumný projekt je zaměřen na zmapování stravovacích návyků u studentů základních a středních škol (průměrný denní energetický příjem s přihlédnutím ke glykemickému indexu potravin, denní rozvržení stravy, pitný režim) a na vybrané faktory (pohlaví, věk, pohybová aktivita, místo konzumace stravy, počet přítomných osob, bezprostřední pocity před příjmem stravy, pocity sytosti po konzumaci stravy atd.), které mohou mít na stravovací návyky vliv. Konečným cílem výzkumu je navrhnout, na základě zjištěných dat, didaktické materiály a postupy práce zaměřené na osvojování vhodných stravovacích návyků žáky II. stupně ZŠ a studenty středních škol v rámci výuky.

In Czech

Výzkumný projekt je zaměřen na zmapování stravovacích návyků u studentů základních a středních škol (průměrný denní energetický příjem s přihlédnutím ke glykemickému indexu potravin, denní rozvržení stravy, pitný režim) a na vybrané faktory (pohlaví, věk, pohybová aktivita, místo konzumace stravy, počet přítomných osob, bezprostřední pocity před příjmem stravy, pocity sytosti po konzumaci stravy atd.), které mohou mít na stravovací návyky vliv. Konečným cílem výzkumu je navrhnout, na základě zjištěných dat, didaktické materiály a postupy práce zaměřené na osvojování vhodných stravovacích návyků žáky II. stupně ZŠ a studenty středních škol v rámci výuky.