D
2006
Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování
VOJTOVÁ, Věra
Základní údaje
Originální název
Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování
Název česky
Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování
Název anglicky
Effectivness of education of the risky group children (with focus on emotional and behavioral difficulties)
Vydání
1. vyd. Praha, Pokorná, V. Inkluzivní a kognitivní edukace, od s. 129-141, 11 s. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00031847
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; individualizace vzdělávání; kvalita školního života; sociální vyloučení
Klíčová slova anglicky
inclusive education;individualisation of education;quality of school life;quality of life;social exclusion;participation;behavioural difficulties;risk factors;behavioural disorders;
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Příspěvek pojednává o souvislostech mezi efektivní výukou a kázeňskými problémy žáků, které jsou doloženy výzkumem ve školách hlavního proudu vzdělávání. Vychází z perspektivní orientace na edukaci dětí v riziku poruch emocí a chování v kontextu biopsychosociálního modelu postižení.Výlseky výzkumu.
Anglicky
This contribution has introduced some results of the investigative research in mainstream schools contectuaĺised into inclusive approaches and quality of life focusing on the pupils with predispositions to emotional and behaviour disorder.Research thesis.
Zobrazeno: 4. 11. 2024 14:42