B 2006

Základy cestovního ruchu

VYSTOUPIL, Jiří a Martin ŠAUER

Základní údaje

Originální název

Základy cestovního ruchu

Název česky

Základy cestovního ruchu

Název anglicky

Introduction to Tourism

Autoři

VYSTOUPIL, Jiří a Martin ŠAUER

Vydání

1. vyd. Brno, 163 s. Distanční studijní opora, 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Další údaje

Typ výsledku

Odborná kniha

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-210-4205-2

Klíčová slova anglicky

tourism; geography of tourism; tourism management and marketing; tourism policy; tourism information systems

Štítky

geography of tourism, tourism, tourism information systems, tourism management and marketing, tourism policy

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 16. 1. 2007 11:01, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Anotace

ORIG CZ

V originále

Distanční studijní opora Základy cestovního ruchu odpovídají posledním poznatkům vědy o cestovním ruchu. Skripta jsou členěna do jedenácti kapitol, které jsou sestaveny tak, aby postupně uvedli posluchače do problematiky cestovního ruchu. Úvodní kapitoly jsou tedy zaměřeny na vývoj cestovního ruchu jako vědní disciplíny a jako samotného socio-ekonomického jevu s prostorovými charakteristikami, které jsou specifikovány v následujících kapitolách. Nechybí ani kapitoly, jež se zabývají mezinárodním a ekonomickým významem cestovního ruchu a kapitoly, které souvisí s rozvojem destinací (management, marketing či informační technologie).

Česky

Distanční studijní opora Základy cestovního ruchu odpovídají posledním poznatkům vědy o cestovním ruchu. Skripta jsou členěna do jedenácti kapitol, které jsou sestaveny tak, aby postupně uvedli posluchače do problematiky cestovního ruchu. Úvodní kapitoly jsou tedy zaměřeny na vývoj cestovního ruchu jako vědní disciplíny a jako samotného socio-ekonomického jevu s prostorovými charakteristikami, které jsou specifikovány v následujících kapitolách. Nechybí ani kapitoly, jež se zabývají mezinárodním a ekonomickým významem cestovního ruchu a kapitoly, které souvisí s rozvojem destinací (management, marketing či informační technologie).
Zobrazeno: 18. 11. 2024 22:40