VYSTOUPIL, Jiří a Martin ŠAUER. Základy cestovního ruchu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2006, 163 s. Distanční studijní opora. ISBN 80-210-4205-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Základy cestovního ruchu
Název česky Základy cestovního ruchu
Název anglicky Introduction to Tourism
Autoři VYSTOUPIL, Jiří a Martin ŠAUER.
Vydání 1. vyd. Brno, 163 s. Distanční studijní opora, 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-4205-2
Klíčová slova anglicky tourism; geography of tourism; tourism management and marketing; tourism policy; tourism information systems
Štítky geography of tourism, tourism, tourism information systems, tourism management and marketing, tourism policy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Změněno: 16. 1. 2007 11:01.
Anotace
Distanční studijní opora Základy cestovního ruchu odpovídají posledním poznatkům vědy o cestovním ruchu. Skripta jsou členěna do jedenácti kapitol, které jsou sestaveny tak, aby postupně uvedli posluchače do problematiky cestovního ruchu. Úvodní kapitoly jsou tedy zaměřeny na vývoj cestovního ruchu jako vědní disciplíny a jako samotného socio-ekonomického jevu s prostorovými charakteristikami, které jsou specifikovány v následujících kapitolách. Nechybí ani kapitoly, jež se zabývají mezinárodním a ekonomickým významem cestovního ruchu a kapitoly, které souvisí s rozvojem destinací (management, marketing či informační technologie).
Anotace česky
Distanční studijní opora Základy cestovního ruchu odpovídají posledním poznatkům vědy o cestovním ruchu. Skripta jsou členěna do jedenácti kapitol, které jsou sestaveny tak, aby postupně uvedli posluchače do problematiky cestovního ruchu. Úvodní kapitoly jsou tedy zaměřeny na vývoj cestovního ruchu jako vědní disciplíny a jako samotného socio-ekonomického jevu s prostorovými charakteristikami, které jsou specifikovány v následujících kapitolách. Nechybí ani kapitoly, jež se zabývají mezinárodním a ekonomickým významem cestovního ruchu a kapitoly, které souvisí s rozvojem destinací (management, marketing či informační technologie).
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:18