Detailed Information on Publication Record
2006
Evaluace možností a omezení při sebehodnocení cizojazyčné kompetence pomocí EJP
BRYCHOVÁ, AliceBasic information
Original name
Evaluace možností a omezení při sebehodnocení cizojazyčné kompetence pomocí EJP
Name (in English)
Evaluation of Possibilities and Limitations of Selfassessment of Foreign Language Competence by means of ELP
Authors
BRYCHOVÁ, Alice (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka, p. 59-70, 12 pp. 2006
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/06:00016330
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-210-4164-1
Keywords in English
Selfessessment; European Language Portfolio
Změněno: 26/1/2007 11:35, PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
V originále
Projekt Rady Evropy, Evropské jazykové portfolio, by měl sloužit žákům a studentům k sebehodnocení, resp. umožnit všem, kdo se učí cizí jazyky, samostatně kontrolovat dosažené výsledky učení. Měl by to být nástroj, který by měl žákům a studentům pomoci lépe se orientovat na cestě k dosažení cizojazyčné kompetence. Jednotlivé dovednosti (poslech, čtení, psaní i mluvení) je možné hodnotit zvlášť, kodifikace se opírá o Společný evropský referenční rámec a úrovně, které byly vymezeny v tomto rámci. Studenti a studenti katedry německého jazyka a literatury Pedagogické fakulty v Brně se v průběhu svého studia samostatně hodnotili na bázi práce s experimentální variantou Evropského jazykového portfolia (EJP). Zkušenosti s touto formou sebehodnocení jsou popisovány v příspěvku.
In English
The concept of the European Language Portfolio is based on materials developed by the Modern Languages Project Group of the Council of Europe. The paper discusses the experiences with the modified ELP which was created on the department of German language of the Masaryk University.
Links
GA406/05/2107, research and development project |
|