Informační systém MU
STŘELEC, Stanislav. Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele. In FILOVÁ,H.; HAVEL, J. (eds.) Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. Brno: MSD a KPd PdF MU, 2006. s. 143-145. ISBN 80-86633-67-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele
Název anglicky The continuous pedagogical practice as an oportunity for student’s preparation to a form teacher’s educational activites
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, FILOVÁ,H.; HAVEL, J. (eds.) Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích, od s. 143-145, 3 s. 2006.
Nakladatel MSD a KPd PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00018432
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86633-67-5
Klíčová slova anglicky a form teacher; form teachers competences; continuous pedagogical practice; preparation for educational activities; satisfying relations among education partners
Štítky a form teacher, continuous pedagogical practice, form teachers competences, preparation for educational activities
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 24. 1. 2007 11:14.
Anotace
Příspěvek se zabývá výchovnými činnostmi třídního učitele a možnostmi pro utváření jejich základů u studentů učitelství v rámci souvislých pedagogických praxí.
Anotace anglicky
This paper deals with educational activities of a form teacher and the possibilities of creating their foundations at the students of education with a respect to continuos teachers practice.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Výzkumné záměry
Zobrazeno: 17. 10. 2021 02:55