D
2006
Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele
STŘELEC, Stanislav
Basic information
Original name
Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele
Name (in English)
The continuous pedagogical practice as an oportunity for student’s preparation to a form teacher’s educational activites
Authors
STŘELEC, Stanislav (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Brno, FILOVÁ,H.; HAVEL, J. (eds.) Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích, p. 143-145, 3 pp. 2006
Publisher
MSD a KPd PdF MU
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/06:00018432
Organization unit
Faculty of Education
Keywords in English
a form teacher; form teachers competences; continuous pedagogical practice; preparation for educational activities; satisfying relations among education partners
V originále
Příspěvek se zabývá výchovnými činnostmi třídního učitele a možnostmi pro utváření jejich základů u studentů učitelství v rámci souvislých pedagogických praxí.
In English
This paper deals with educational activities of a form teacher and the possibilities of creating their foundations at the students of education with a respect to continuos teachers practice.
Links
MSM0021622421, plan (intention) | Name: Škola a zdraví pro 21. století | Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, School and Health for the 21st Century |
|
Displayed: 8/11/2024 23:26