D 2006

Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele

STŘELEC, Stanislav

Basic information

Original name

Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele

Name (in English)

The continuous pedagogical practice as an oportunity for student’s preparation to a form teacher’s educational activites

Authors

STŘELEC, Stanislav (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Brno, FILOVÁ,H.; HAVEL, J. (eds.) Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích, p. 143-145, 3 pp. 2006

Publisher

MSD a KPd PdF MU

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/06:00018432

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-86633-67-5

Keywords in English

a form teacher; form teachers competences; continuous pedagogical practice; preparation for educational activities; satisfying relations among education partners

Tags

Reviewed
Změněno: 24/1/2007 11:14, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.

Abstract

V originále

Příspěvek se zabývá výchovnými činnostmi třídního učitele a možnostmi pro utváření jejich základů u studentů učitelství v rámci souvislých pedagogických praxí.

In English

This paper deals with educational activities of a form teacher and the possibilities of creating their foundations at the students of education with a respect to continuos teachers practice.

Links

MSM0021622421, plan (intention)
Name: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, School and Health for the 21st Century