Detailed Information on Publication Record
2006
Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele
STŘELEC, StanislavBasic information
Original name
Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele
Name (in English)
The continuous pedagogical practice as an oportunity for student’s preparation to a form teacher’s educational activites
Authors
STŘELEC, Stanislav (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Brno, FILOVÁ,H.; HAVEL, J. (eds.) Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích, p. 143-145, 3 pp. 2006
Publisher
MSD a KPd PdF MU
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/06:00018432
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-86633-67-5
Keywords in English
a form teacher; form teachers competences; continuous pedagogical practice; preparation for educational activities; satisfying relations among education partners
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 24/1/2007 11:14, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
V originále
Příspěvek se zabývá výchovnými činnostmi třídního učitele a možnostmi pro utváření jejich základů u studentů učitelství v rámci souvislých pedagogických praxí.
In English
This paper deals with educational activities of a form teacher and the possibilities of creating their foundations at the students of education with a respect to continuos teachers practice.
Links
MSM0021622421, plan (intention) |
|