ŠVANDOVÁ, Eva a Radoslav ŠKAPA. Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. 1. vyd. Praha: VŠE. s. 767-777, 10 s. ISBN 80-245-1091-X. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku
Název česky Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku
Název anglicky Communication analysis methods
Autoři ŠVANDOVÁ, Eva a Radoslav ŠKAPA.
Vydání 1. vyd. Praha, Nová teorie ekonomiky a managementu organizací, od s. 767-777, 10 s. 2006.
Nakladatel VŠE
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-245-1091-X
Klíčová slova anglicky efficiency, valuation, costs, sales
Štítky efficiency, valuation, costs, sales
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 16:16.
Anotace
Analýza sítí je specializovanou metodou, která slouží k identifikaci klíčových aktérů v organizaci. Tito aktéři mají často velmi zásadní význam pro další rozvoj organizace. V příspěvku jsou uvedeny výsledky empirické analýzy neformálních vztahů, které byly vytvořeny v rámci manažerské simulační hry (MANAHRA) ve virtuálních podnicích. Na základě provedené analýzy jsme chtěli zjistit, zda se úspěšné podniky liší od neúspěšných podniků, a to právě ve struktuře neformální sítě vztahů. Přestože analýza proběhla na základě dat získaných v simulovaném prostředí, implikace mohou být důležité pro reálné prostředí.
Anotace česky
Analýza sítí je specializovanou metodou, která slouží k identifikaci klíčových aktérů v organizaci. Tito aktéři mají často velmi zásadní význam pro další rozvoj organizace. V příspěvku jsou uvedeny výsledky empirické analýzy neformálních vztahů, které byly vytvořeny v rámci manažerské simulační hry (MANAHRA) ve virtuálních podnicích. Na základě provedené analýzy jsme chtěli zjistit, zda se úspěšné podniky liší od neúspěšných podniků, a to právě ve struktuře neformální sítě vztahů. Přestože analýza proběhla na základě dat získaných v simulovaném prostředí, implikace mohou být důležité pro reálné prostředí.
Anotace anglicky
Network analysis is a specialized method, which can be helpful when identifying key-players of the organization. These players tend to occupy special position in the whole network of company's relationships (formal as well as informal). This article offers empirical analysis informal relations, which were created during the business gaming simulation (MANAHRA) in virtual companies. The text answers the question whether companies successful in this simulation game differ from the unsuccessful ones in terms of network structure. Even if the analysis is done in simulated environment, the implications can be relevant for real companies.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 01:30