ŠVANDOVÁ, Eva and Radoslav ŠKAPA. Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku (Communication analysis methods). In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. 1st ed. Praha: VŠE, 2006, p. 767-777, 10 pp. ISBN 80-245-1091-X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku
Name in Czech Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku
Name (in English) Communication analysis methods
Authors ŠVANDOVÁ, Eva and Radoslav ŠKAPA.
Edition 1. vyd. Praha, Nová teorie ekonomiky a managementu organizací, p. 767-777, 10 pp. 2006.
Publisher VŠE
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-245-1091-X
Keywords in English efficiency, valuation, costs, sales
Tags efficiency, valuation, costs, sales
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Changed: 5/5/2011 16:16.
Abstract
Analýza sítí je specializovanou metodou, která slouží k identifikaci klíčových aktérů v organizaci. Tito aktéři mají často velmi zásadní význam pro další rozvoj organizace. V příspěvku jsou uvedeny výsledky empirické analýzy neformálních vztahů, které byly vytvořeny v rámci manažerské simulační hry (MANAHRA) ve virtuálních podnicích. Na základě provedené analýzy jsme chtěli zjistit, zda se úspěšné podniky liší od neúspěšných podniků, a to právě ve struktuře neformální sítě vztahů. Přestože analýza proběhla na základě dat získaných v simulovaném prostředí, implikace mohou být důležité pro reálné prostředí.
Abstract (in Czech)
Analýza sítí je specializovanou metodou, která slouží k identifikaci klíčových aktérů v organizaci. Tito aktéři mají často velmi zásadní význam pro další rozvoj organizace. V příspěvku jsou uvedeny výsledky empirické analýzy neformálních vztahů, které byly vytvořeny v rámci manažerské simulační hry (MANAHRA) ve virtuálních podnicích. Na základě provedené analýzy jsme chtěli zjistit, zda se úspěšné podniky liší od neúspěšných podniků, a to právě ve struktuře neformální sítě vztahů. Přestože analýza proběhla na základě dat získaných v simulovaném prostředí, implikace mohou být důležité pro reálné prostředí.
Abstract (in English)
Network analysis is a specialized method, which can be helpful when identifying key-players of the organization. These players tend to occupy special position in the whole network of company's relationships (formal as well as informal). This article offers empirical analysis informal relations, which were created during the business gaming simulation (MANAHRA) in virtual companies. The text answers the question whether companies successful in this simulation game differ from the unsuccessful ones in terms of network structure. Even if the analysis is done in simulated environment, the implications can be relevant for real companies.
PrintDisplayed: 29/7/2024 09:19