ŠTĚPÁNEK, Kamil. Tradycje, współczesność i perspektywy korelacji międzyprzedmiotowej w nauczaniu historii w Republice Czeskiej. In Korelacja-integracja wiedzy - szansa dla ucznia. Wrocław: Instytut Historyczny Uniwersytetu Wrocławskiego, 2006, s. 31-36. ISBN 83-901518-9-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tradycje, współczesność i perspektywy korelacji międzyprzedmiotowej w nauczaniu historii w Republice Czeskiej
Název česky Ohlédnutí, současnost a výhlídky mezipředmětových vztahů v dějepisné výuce České republiky
Název anglicky Hindsight, the present and perspectives of interdisciplinary relations in history education in the Czech republic
Autoři ŠTĚPÁNEK, Kamil (203 Česká republika, garant).
Vydání Wrocław, Korelacja-integracja wiedzy - szansa dla ucznia, od s. 31-36, 6 s. 2006.
Nakladatel Instytut Historyczny Uniwersytetu Wrocławskiego
Další údaje
Originální jazyk polština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60101 History
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00031869
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 83-901518-9-8
Klíčová slova anglicky Hindsight present perspectives interdisciplinary relations history education the Czech republic
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc., učo 516. Změněno: 26. 3. 2010 10:29.
Anotace
Tradycje, współczesność i perspektywy korelacji międzyprzedmiotowej w nauczaniu historii w Republice Czeskiej.
Anotace česky
Studie se zabývá charakteristikou dřívějšího a současného uplatňování mezipředmětových vztahů v dějepisné výuce na školách České republiky. Rovněž zohledňuje předpokládaný interdisciplinární vývoj v kontextu dějepisu.
Anotace anglicky
Hindsight, the present and perspectives of interdisciplinary relations in history education in the Czech republic.
Návaznosti
RS97003, projekt VaVNázev: Srovnávací evropský výzkum historického vědomí středoškoláků
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Srovnávací evropský výzkum historického vědomí středoškoláků
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 00:58