Informační systém MU
COUFAL, M. Dramatická výchova a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání v ČR. In SCHOLA 2006 - Kvalita výchovy a vzdelávania. Bratislava: STU, 2006, s. 66-72. ISBN 80-227-2389-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dramatická výchova a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání v ČR
Název anglicky Drama Education and General Educational Programme for Elementary Education in the Czech Republic
Autoři COUFAL, M.
Vydání Bratislava, SCHOLA 2006 - Kvalita výchovy a vzdelávania, od s. 66-72, 7 s. 2006.
Nakladatel STU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-227-2389-4
Klíčová slova anglicky field and methods of Drama Education; domain Engineering Pedagogy; curriculum system in Czech republic
Štítky domain Engineering Pedagogy
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Miroslav Coufal, učo 195269. Změněno: 19. 1. 2010 13:12.
Anotace
Stručný nástin systému kurikulárních dokumentů v ČR a přehledné ilustrativní seznámení se základními body Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (RVP ZV). Na pozadí přehledu je reflektován aktuální vývoj školské reformy. Příspěvek také uvádí do koncepce dramatické výchovy. Zahrnuje zdůvodnění, proč by měli být seznámeni s možnostmi oboru a metodami dramatické výchovy všichni učitelé.
Anotace anglicky
Brief outline of document's curriculum system in Czech republic and well-arranged identification with basic points of general education program for elementary education. Reflection of topical development of school reform is maked on backround of summary. Contribution mention into concept of Drama Education as well. There are covered reasons in the text, why should to know every teacher about possibilities of this field and methods of Drama Education. Focusing has based on domain Engineering Pedagogy.
Zobrazeno: 21. 7. 2024 18:13