k 2006

Mezioborový psychologický a sociálně-pedagogický přístup k dětem a rodinám v rámci vzdělávacího projektu ACPS

HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ and Renáta BENDOVÁ

Basic information

Original name

Mezioborový psychologický a sociálně-pedagogický přístup k dětem a rodinám v rámci vzdělávacího projektu ACPS

Name in Czech

Mezioborový psychologický a sociálně-pedagogický přístup k dětem a rodinám v rámci vzdělávacího projektu ACPS

Name (in English)

Interdisciplinarity between psychological and social-pedagogical approach to children and families in Academic centre of counselling and supervision.

Authors

HUMPOLÍČEK, Pavel (203 Czech Republic, guarantor), Alena UHROVÁ (203 Czech Republic) and Renáta BENDOVÁ (203 Czech Republic)

Edition

2006

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14210/06:00031886

Organization unit

Faculty of Arts

Keywords in English

ACPS; enhancement; education; supervision; counselling
Změněno: 29/6/2009 11:28, PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D.

Abstract

V originále

Referát představuje mezioborový psychologický a sociálně-pedagogický přístup k dětem a rodinám v rámci vzdělávacího projektu Akademického centra poradenství a supervize (ACPS). Hlavním cílem projektu je podpořit odborné vzdělávání studentů psychlogie a sociální pedagogiky. ACPS zahájilo svoji činnost v listopadu 2005 a plně funguje od února 2006. Prozatím jsme realizovali 12 kurzů, které probíhají ve spolupráci s jinými institucemi a externími spolupracovníky. Celkem jsme podpořili v těchto kurzech 270 studentů. Současně jsme poskytli psychologické služby 62 klientům, z toho 21 dětem a adolescentům. Do budoucna ACPS plánuje realizovat další kurzy, rozšířit spolupráci s externími pracovníky a poskytnout služby dalším klientům.

In English

Presentation aimed on interdisciplinarity between psychological and social-pedagogical approach to children and families in Academic centre of counselling and supervision.