Detailed Information on Publication Record
2006
Mezioborový psychologický a sociálně-pedagogický přístup k dětem a rodinám v rámci vzdělávacího projektu ACPS
HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ and Renáta BENDOVÁBasic information
Original name
Mezioborový psychologický a sociálně-pedagogický přístup k dětem a rodinám v rámci vzdělávacího projektu ACPS
Name in Czech
Mezioborový psychologický a sociálně-pedagogický přístup k dětem a rodinám v rámci vzdělávacího projektu ACPS
Name (in English)
Interdisciplinarity between psychological and social-pedagogical approach to children and families in Academic centre of counselling and supervision.
Authors
HUMPOLÍČEK, Pavel (203 Czech Republic, guarantor), Alena UHROVÁ (203 Czech Republic) and Renáta BENDOVÁ (203 Czech Republic)
Edition
2006
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14210/06:00031886
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords in English
ACPS; enhancement; education; supervision; counselling
Tags
Změněno: 29/6/2009 11:28, PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D.
V originále
Referát představuje mezioborový psychologický a sociálně-pedagogický přístup k dětem a rodinám v rámci vzdělávacího projektu Akademického centra poradenství a supervize (ACPS). Hlavním cílem projektu je podpořit odborné vzdělávání studentů psychlogie a sociální pedagogiky. ACPS zahájilo svoji činnost v listopadu 2005 a plně funguje od února 2006. Prozatím jsme realizovali 12 kurzů, které probíhají ve spolupráci s jinými institucemi a externími spolupracovníky. Celkem jsme podpořili v těchto kurzech 270 studentů. Současně jsme poskytli psychologické služby 62 klientům, z toho 21 dětem a adolescentům. Do budoucna ACPS plánuje realizovat další kurzy, rozšířit spolupráci s externími pracovníky a poskytnout služby dalším klientům.
In English
Presentation aimed on interdisciplinarity between psychological and social-pedagogical approach to children and families in Academic centre of counselling and supervision.