k 2006

Mezioborový přístup k problematice poruch chování v rámci vzdělávacího centra ACPS-případová studie

HORKÁ, Taťjana

Basic information

Original name

Mezioborový přístup k problematice poruch chování v rámci vzdělávacího centra ACPS-případová studie

Name in Czech

Mezioborový přístup k problematice poruch chování v rámci vzdělávacího centra ACPS-případová studie

Name (in English)

Interdisciplinar approach to problems of difficulties of behavioral in the context of educational center ACPS - case-study

Authors

HORKÁ, Taťjana (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

2006

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14210/06:00031887

Organization unit

Faculty of Arts

Keywords in English

case-study; disorder; behavioral; ACPS
Změněno: 29/6/2009 11:58, PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D.

Abstract

V originále

Na případu chlapce, který navštěvuje již čtvrté předškolní zařízení (s rizikem vyloučení z MŠ) a má problémy s hyperaktivitou a chováním, prezentuji činnost Akademického centra poradenství a supervize (ACPS). ACPS vzniklo při FF MU a sdružuje dvě centra, Klinicko-poradenské centrum (KPC) a Sociálně pedagogické centrum (SPC). Při řešení tohoto případu se podařilo propojit činnost KPC a SPC. Matka společně se synem kontaktovala KPC, kde proběhla čtyři rodinná sezení. SPC poskytlo pro chlapce osobního asistenta, který zmapoval situaci v kmenové mateřské školce. Výsledkem byla následná spolupráce rodiny (zde zastoupená matkou a synem), mateřské školky a ACPS a ponechání dítěte ve stávajícím předškolním zařízení s možností eventuální integrace v MŠ.

In English

Interdisciplinar approach to problems of difficulties of behavioral in the context of educational center ACPS - case-study.