Detailed Information on Publication Record
2006
Mezioborový přístup k problematice poruch chování v rámci vzdělávacího centra ACPS-případová studie
HORKÁ, TaťjanaBasic information
Original name
Mezioborový přístup k problematice poruch chování v rámci vzdělávacího centra ACPS-případová studie
Name in Czech
Mezioborový přístup k problematice poruch chování v rámci vzdělávacího centra ACPS-případová studie
Name (in English)
Interdisciplinar approach to problems of difficulties of behavioral in the context of educational center ACPS - case-study
Authors
HORKÁ, Taťjana (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
2006
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14210/06:00031887
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords in English
case-study; disorder; behavioral; ACPS
Tags
Změněno: 29/6/2009 11:58, PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D.
V originále
Na případu chlapce, který navštěvuje již čtvrté předškolní zařízení (s rizikem vyloučení z MŠ) a má problémy s hyperaktivitou a chováním, prezentuji činnost Akademického centra poradenství a supervize (ACPS). ACPS vzniklo při FF MU a sdružuje dvě centra, Klinicko-poradenské centrum (KPC) a Sociálně pedagogické centrum (SPC). Při řešení tohoto případu se podařilo propojit činnost KPC a SPC. Matka společně se synem kontaktovala KPC, kde proběhla čtyři rodinná sezení. SPC poskytlo pro chlapce osobního asistenta, který zmapoval situaci v kmenové mateřské školce. Výsledkem byla následná spolupráce rodiny (zde zastoupená matkou a synem), mateřské školky a ACPS a ponechání dítěte ve stávajícím předškolním zařízení s možností eventuální integrace v MŠ.
In English
Interdisciplinar approach to problems of difficulties of behavioral in the context of educational center ACPS - case-study.