PURDJAKOVÁ, Šárka. When Should Children Start Learning a Foreign Language in Czech Context. In HANUŠOVÁ, Světlana a Petr NAJVAR. Foreign Language Acquisition at an Early Age. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 71-76. ISBN 80-210-4149-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název When Should Children Start Learning a Foreign Language in Czech Context
Název česky Kdy je vhodné začít s výukou cizího jazyka u dětí v českém kontextu
Autoři PURDJAKOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Foreign Language Acquisition at an Early Age, od s. 71-76, 6 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00018502
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4149-8
Klíčová slova anglicky early foreign language learning; young learners;opinion survey
Štítky early foreign language learning, opinion survey, young learners
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 13. 9. 2014 06:46.
Anotace
This paper presents the results of an opinion survey. The author addressed various groups of teachers and identified their opinion on early language teaching and learning.
Anotace česky
Příspěvek přináší výsledky průzkumu názorů na zařazení výuky cizího jazyka do kurikula základní školy.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 14:07