Detailed Information on Publication Record
2006
Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující?
HAVLÍČKOVÁ, HelenaBasic information
Original name
Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující?
Name in Czech
Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující?
Name (in English)
Is Teaching Practice Motivating for Students Studying English?
Authors
HAVLÍČKOVÁ, Helena (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
první. Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích, p. 126-132, 6 pp. 2006
Publisher
MSD a KPd PdF MU
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/06:00016375
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-86633-67-5
Keywords in English
evaluation ;teaching practice
Tags
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 25/6/2007 18:26, PhDr. Helena Havlíčková
V originále
Příspěvek se zabývá rozporem mezi váhavou nabídkou pedagogické praxe ve studijních programech oboru angličtina a skutečnou poptávkou po angličtinářích na trhu práce. Hledá přijatelné řešení, které by bylo přínosem studentům i reálné situaci v našem vzdělávacím systému.
In English
This paper aims to investigate the gap between the vague offer of teaching practice to English language students and the reality in our schools. The problem is discussed in the light of students, teachers and school demands. The paper tries to find the strategies coping with the conditions within the bounds of possibility.
Links
GA406/03/1349, research and development project |
|