Detailed Information on Publication Record
2006
Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky
MATUŠKOVÁ, AnnaBasic information
Original name
Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky
Name in Czech
Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky
Name (in English)
Electoral Campaign 2006: the emergence of the political marketing in the Czech Republic
Authors
MATUŠKOVÁ, Anna (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Brno, Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006, p. 26-41, 16 pp. Ediční řada ISPO FSS MU, 2006
Publisher
CDK
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50601 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14230/06:00025600
Organization unit
Faculty of Social Studies
ISBN
80-7325-108-6
Keywords in English
elections; political marketing; Czech republic; case study
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 2/3/2009 17:30, Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
V originále
Text zkoumá volební strategie jednotlivých kandidujících formací ve volební kampani 2006.
In English
The text examines the electoral strategies of the polical parties in the Elections 2006.
Links
MSM0021622407, plan (intention) |
|