C 2006

Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky

MATUŠKOVÁ, Anna

Basic information

Original name

Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky

Name in Czech

Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky

Name (in English)

Electoral Campaign 2006: the emergence of the political marketing in the Czech Republic

Authors

MATUŠKOVÁ, Anna (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vyd. Brno, Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006, p. 26-41, 16 pp. Ediční řada ISPO FSS MU, 2006

Publisher

CDK

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50601 Political science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14230/06:00025600

Organization unit

Faculty of Social Studies

ISBN

80-7325-108-6

Keywords in English

elections; political marketing; Czech republic; case study

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 2/3/2009 17:30, Mgr. Anna Shavit, Ph.D.

Abstract

V originále

Text zkoumá volební strategie jednotlivých kandidujících formací ve volební kampani 2006.

In English

The text examines the electoral strategies of the polical parties in the Elections 2006.

Links

MSM0021622407, plan (intention)
Name: Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Political Parties and The Representation of Interests in Contemporary European Democracies