KUKLA, Lubomír and Martin ČUTA. Studie růstu a vývoje dětí brněnského výzkumného vzorku (projekt ELSPAC). (Growth and development study of the Brno children sample (project ELSPAC)). In Vývoj a utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech. Brno: FSS MU Brno, Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny, prof. PhDr. Petr Macek, CSc., Mgr. Jiří Dalajka. p. 226-233. ISBN 80-210-3804-7. 2005.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Studie růstu a vývoje dětí brněnského výzkumného vzorku (projekt ELSPAC).
Name (in English) Growth and development study of the Brno children sample (project ELSPAC)
Authors KUKLA, Lubomír (203 Czech Republic, guarantor) and Martin ČUTA (203 Czech Republic).
Edition Brno, Vývoj a utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech, p. 226-233, 8 pp. 2005.
Publisher FSS MU Brno, Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny, prof. PhDr. Petr Macek, CSc., Mgr. Jiří Dalajka
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 30209 Paediatrics
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14310/05:00021971
Organization unit Faculty of Science
ISBN 80-210-3804-7
Keywords in English Personality; development; forming; growth; learning; social; ethnicity;pediatrics
Tags development, ethnicity, forming, growth, learning, pediatrics, personality, social
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Martin Čuta, Ph.D., učo 39803. Changed: 15/3/2007 10:33.
Abstract
Sborník příspěvků přednesených na konferenci Vývoj a utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech.
Abstract (in English)
Compilation of contributions presented at the conference Personality development and formation in social and ethnical contexts
Links
LN00A023, research and development projectName: Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Centre for the research of the formation of personality in ethnical and social contexts
PrintDisplayed: 19/4/2024 14:45