ČECH, Tomáš. Transformace české školy ve vztahu k jedincům se sociálním znevýhodněním a specifickými potřebami. Online. In VAŠŤATKOVÁ, J.; LOUKOTOVÁ, V. (ed.) Akční pole sociální práce anebo sociálně pedagogické otázky současnosti [CD-ROM]. Olomouc: Univerzita Palackého, 2007. s. 294-298. ISBN 978-80-244-1665-6. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Transformace české školy ve vztahu k jedincům se sociálním znevýhodněním a specifickými potřebami
Název česky Transformace české školy ve vztahu k jedincům se sociálním znevýhodněním a specifickými potřebami
Název anglicky Transformation of the Czech school and the approach to children with special needs
Autoři ČECH, Tomáš
Vydání Olomouc, VAŠŤATKOVÁ, J.; LOUKOTOVÁ, V. (ed.) Akční pole sociální práce anebo sociálně pedagogické otázky současnosti [CD-ROM], od s. 294-298, 5 s. 2007.
Nakladatel Univerzita Palackého
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-1665-6
Klíčová slova anglicky Global educational program for elementary schools; socially disadvantaged child; social disadvantage; school; social school environment; special needs assitance; social educationalist
Štítky school, social disadvantage, social educationalist, social school environment, socially disadvantaged child, special needs assitance
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 3. 4. 2007 16:50.
Anotace
Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami odborné pomoci školy dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Vymezuje možné podoby sociálního handicapu a nastiňuje komplexní řešení prostřednictvím uplatnění sociálního pedagoga v základních školách.
Anotace anglicky
The article deals with actual problems of helping schools provide special needs assistance to children from socially disadvantaged environments. It contains information about a variety of social disadvantages and outlines employing social educationalist techniques as a solution to such problems in basic schools.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 11:48