HLOUŠKOVÁ, Lenka. Nový subjekt mezi vysokoškolskými poradnami - Akademické centrum poradenství a supervize (New subject betwen academic centers - Academic Center for Counselling and Supervision). In Výchovný poradce. Praha: Národní vzdělávací fond, Asociace školských poradců, University and School Publishing, s.r.o., 2006, p. 28-31. ISBN 80-86728-31-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Nový subjekt mezi vysokoškolskými poradnami - Akademické centrum poradenství a supervize
Name (in English) New subject betwen academic centers - Academic Center for Counselling and Supervision
Authors HLOUŠKOVÁ, Lenka (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Praha, Výchovný poradce, p. 28-31, 4 pp. 2006.
Publisher Národní vzdělávací fond, Asociace školských poradců, University and School Publishing, s.r.o.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/06:00018682
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 80-86728-31-5
Keywords (in Czech) poradenství; supervize; akademické poradenské centrum
Keywords in English guidance; counselling; supervision; academic center
Tags academic center, counselling, guidance, supervision
Changed by Changed by: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D., učo 6906. Changed: 25/6/2009 17:23.
Abstract
Příspěvek popisuje činnost nově vzniklého Akademického centra poradenství a supervize v Brně. Odborníkům z praxe je nabízena možnost spolupráce s tímto subjektem a podílet se tak na zkvalitňování pregraduální přípravy studentů psychologie a sociální pedagogiky v oblasti získávání odborných profesních kompetencí.
Abstract (in English)
The paper describes activities of the newly established Academic Center for Counselling and Supervision in Brno. The counsellors are offered a possibility to cooperate with this institution and to participate this way on improvement of pregradual education of students of psychology and social pedagogy and on development of students professional competencies.
PrintDisplayed: 21/5/2024 18:48