COUFAL, M. Nekrást je divné a základní škola je můj strop - nebo ne? (No Steal is Strange and Elementary School is my Ceiling - or not?). In VII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2007, p. 25-30, 5 pp. ISBN 978-80-244-1652-6.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Nekrást je divné a základní škola je můj strop - nebo ne?
Name (in English) No Steal is Strange and Elementary School is my Ceiling - or not?
Authors COUFAL, M. (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Olomouc, VII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami, p. 25-30, 5 pp. 2007.
Publisher Univerzita Palackého v Olomouci
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00022022
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-244-1652-6
Keywords in English Drama Education; Romany Pupils; Value Ladder; Interview
Tags drama education, interview, Romany Pupils, Value Ladder
Changed by Changed by: Mgr. Miroslav Coufal, učo 195269. Changed: 18/12/2007 17:10.
Abstract
Krátká esej na téma Jak může dramatická výchova napomáhat úspěšné integraci a adaptaci žáků v sociálních podmínkách školní třídy. Text vznikl na základě několika postřehů z poznámek z rozhovorů s učiteli a jako reflexe na současné změny v rámci školní reformy. Dále bylo snahou autora stručně informovat o výzkumném plánu a podělit se o prvotní úvahy, které předcházely tvorbě výzkumného designu.
Abstract (in English)
Brief essay about Drama Education to succesful integration and adaptation of all pupils within the social requirements of school class.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 27/5/2024 15:56