KNECHT, Petr. Rakouské pojetí učitelského vzdělávání a související diskuse. In Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2007. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 42-44. ISBN 978-80-210-4519-4. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rakouské pojetí učitelského vzdělávání a související diskuse
Název anglicky Austrian Teachers Training Approach and Related Discussion
Autoři KNECHT, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2007, od s. 42-44, 3 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00032056
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4519-4
Klíčová slova česky učitelské vzdělávání
Klíčová slova anglicky teacher education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 29. 3. 2010 11:42.
Anotace
Rakouské pojetí učitelského vzdělávání a související diskuse. Autor analyzuje systém učitelského vzdělávání v Rakousku a popisuje diskusi, která se v Rakousku v souvislosti s aktuálním pojetím učitelského vzdělávání odehrává.
Anotace anglicky
Teacher education in Austria and ongoing discussion. Author of the paper analyses conmporary teachers training system in Austria and desribes ongoing discussion concerning teachers training system which runs in Austria at the moment.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 02:50