DOKULIL, Miloš. Věnujeme dost pozornosti jazyku? (Jazyk jako "droga" i lék, ale především dar k rozvíjení lidství) (Do we concentrate ourselves sufficiently on language? (Language as a "drug" as well as medicine, but first of all as a gift for the development of humanity)). In School and Health 21 - Škola a zdraví 21; Volume 1 - 1. díl. 1st ed. Brno: Paido, MU, 2006, p. 71-83. ISBN 80-7315-119-7. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{718814, author = {Dokulil, Miloš}, address = {Brno}, booktitle = {School and Health 21 - Škola a zdraví 21; Volume 1 - 1. díl}, edition = {1.}, keywords = {language/articulate language; meaning; interpretation; social role; health}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-7315-119-7}, pages = {71-83}, publisher = {Paido, MU}, title = {Věnujeme dost pozornosti jazyku? (Jazyk jako "droga" i lék, ale především dar k rozvíjení lidství)}, year = {2006} }
TY - JOUR ID - 718814 AU - Dokulil, Miloš PY - 2006 TI - Věnujeme dost pozornosti jazyku? (Jazyk jako "droga" i lék, ale především dar k rozvíjení lidství) PB - Paido, MU CY - Brno SN - 8073151197 KW - language/articulate language KW - meaning KW - interpretation KW - social role KW - health N2 - Úvaha se orientuje na výchovu nejen slovem, ale zvláště osobním příkladem. Zodpovědnost za život, včetně potřebné kritičnosti při překonávání ustálených klišé, vstupuje do našeho vědomí přitom většinou v jazykovém hávu. Učitelovo příkladné chování nemůžeme dotvořit už skoro ničím jiným než (paradoxně) upřímně míněným "slovem". O inspirující roli osobnosti učitelek a učitelů rozdávajících s poznatky také svůj vřelý vztah k žactvu snad všichni něco víme z vlastní zkušenosti. ER -
DOKULIL, Miloš. Věnujeme dost pozornosti jazyku? (Jazyk jako ''droga'' i lék, ale především dar k rozvíjení lidství) (Do we concentrate ourselves sufficiently on language? (Language as a ''drug'' as well as medicine, but first of all as a gift for the development of humanity)). In \textit{School and Health 21 - Škola a zdraví 21; Volume 1 - 1. díl}. 1st ed. Brno: Paido, MU, 2006, p.~71-83. ISBN~80-7315-119-7.
|