D 2007

Marketingová strategie a její vliv na výkonnost podniku

JUROVÁ, Michaela

Basic information

Original name

Marketingová strategie a její vliv na výkonnost podniku

Name (in English)

The marketing strategy and its influence on enterprise effeciency

Authors

JUROVÁ, Michaela (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

1. vyd. Brno, Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské finanční systémy 2007, p. 122-131, 10 pp. 2007

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/07:00050774

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-80-210-4319-0

Keywords in English

Marketing; marketing strategy; enterprise efficiency

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 11/4/2012 15:24, Mgr. Daniela Marcollová

Abstract

V originále

Příspěvek představuje vývoj přístupů k náplni marketingu, zabývá se marketingovou strategií a jejím vlivem na výkonnost podniku.

In English

This article introduces the development of approaches to contain of the marketing, it deals with marketing strategy and its influence on enterprise efficiency.