Detailed Information on Publication Record
2007
Marketingová strategie a její vliv na výkonnost podniku
JUROVÁ, MichaelaBasic information
Original name
Marketingová strategie a její vliv na výkonnost podniku
Name (in English)
The marketing strategy and its influence on enterprise effeciency
Authors
JUROVÁ, Michaela (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
1. vyd. Brno, Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské finanční systémy 2007, p. 122-131, 10 pp. 2007
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/07:00050774
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-210-4319-0
Keywords in English
Marketing; marketing strategy; enterprise efficiency
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 11/4/2012 15:24, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
Příspěvek představuje vývoj přístupů k náplni marketingu, zabývá se marketingovou strategií a jejím vlivem na výkonnost podniku.
In English
This article introduces the development of approaches to contain of the marketing, it deals with marketing strategy and its influence on enterprise efficiency.