SEKOT, Aleš, Marie BLAHUTKOVÁ, Šárka DVOŘÁKOVÁ a Martin SEBERA. Marketingové aspekty sportu. In Kapitoly ze sportu. Brno: Masarykova univerzita. s. 111-154. ISBN 80-210-3531-5. 2004.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingové aspekty sportu
Autoři SEKOT, Aleš, Marie BLAHUTKOVÁ, Šárka DVOŘÁKOVÁ a Martin SEBERA.
Vydání Brno, Kapitoly ze sportu, od s. 111-154, 2004.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 80-210-3531-5
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D., učo 69911. Změněno: 25. 6. 2007 12:00.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 22:24