J 2007

Vzájemné porozumění usnadňuje spolupráci. Některé aspekty komunikace s klienty v sociální péči

SLEZÁČKOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Vzájemné porozumění usnadňuje spolupráci. Některé aspekty komunikace s klienty v sociální péči

Název česky

Vzájemné porozumění usnadňuje spolupráci. Některé aspekty komunikace s klienty v sociální péči

Název anglicky

Mutual understanding makes the communication better.

Autoři

SLEZÁČKOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)

Vydání

Zpravodaj asociace poskytovatelů sociálních služeb České republiky, Olomouc, 2007, 1802-0046

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/07:00032203

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

communication; social care

Štítky

communication, social care
Změněno: 14. 4. 2010 18:35, doc. PhDr. Alena Slezáčková, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Článek se zabývá vybranými aspekty komunikace s klienty v sociální péči. Upozorňuje na některá úskalí komunikace se seniory a osobami s handicapem a vyzdvihuje význam empatického přijetí a naslouchání.

Anglicky

The article deals with some aspects of communication with clients living in the retirement homes. The importance of empathy and unconditional regard is emhasized.
Zobrazeno: 17. 11. 2024 08:55