Detailed Information on Publication Record
2007
Elektronické obchodování B2C
OŠKRDALOVÁ, GabrielaBasic information
Original name
Elektronické obchodování B2C
Name (in English)
B2C-commerce
Authors
OŠKRDALOVÁ, Gabriela (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
1. vyd. Zlín, Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi" p. "nestránkováno", 8 pp. 2007
Publisher
UTB ve Zlíně
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/07:00050789
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-7318-536-7
Keywords in English
e-commerce; B2C-commerce; on-line customers; internet
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 13/4/2012 10:45, Ing. Gabriela Oškrdalová, Ph.D.
V originále
Předmětem příspěvku Elektronické obchodování B2C je analýza základních charakteristik elektronického obchodování B2C. Příspěvek tak pojednává o výhodách a nevýhodách elektronického obchodování B2C, a to jak z pohledu firem, tak i z pohledu konečných spotřebitelů, o on-line zákaznících a o zboží a službách, které se prodávají v e-obchodech.
In English
The subject of this paper B2C-commerce is an analysis of basic characteristics of B2C-commerce. The paper deals with advantages and disadvantages of B2C-commerce for firms and end users as well with on-line customers and goods and services of B2C-commerce.