OŠKRDALOVÁ, Gabriela. Elektronické obchodování B2C. In Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi". 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně. s. "nestránkováno", 8 s. ISBN 978-80-7318-536-7. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Elektronické obchodování B2C
Název anglicky B2C-commerce
Autoři OŠKRDALOVÁ, Gabriela (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Zlín, Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi" od s. "nestránkováno", 8 s. 2007.
Nakladatel UTB ve Zlíně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00050789
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7318-536-7
Klíčová slova anglicky e-commerce; B2C-commerce; on-line customers; internet
Štítky B2C-commerce, e-commerce, internet, on-line customers
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Gabriela Oškrdalová, Ph.D., učo 50546. Změněno: 13. 4. 2012 10:45.
Anotace
Předmětem příspěvku Elektronické obchodování B2C je analýza základních charakteristik elektronického obchodování B2C. Příspěvek tak pojednává o výhodách a nevýhodách elektronického obchodování B2C, a to jak z pohledu firem, tak i z pohledu konečných spotřebitelů, o on-line zákaznících a o zboží a službách, které se prodávají v e-obchodech.
Anotace anglicky
The subject of this paper B2C-commerce is an analysis of basic characteristics of B2C-commerce. The paper deals with advantages and disadvantages of B2C-commerce for firms and end users as well with on-line customers and goods and services of B2C-commerce.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 08:53