ŠILER, Pavel a Petr SOJKA. Metodika provedení videozáznamu e-learningového kurzu a jeho využití. In Sborník 4. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2007. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 87-92. ISBN 978-80-210-4296-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodika provedení videozáznamu e-learningového kurzu a jeho využití
Název anglicky Methodology of videotaping lectures and movie support for e-learning
Autoři ŠILER, Pavel (203 Česká republika) a Petr SOJKA (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Sborník 4. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2007, od s. 87-92, 6 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW paper preprint
Kód RIV RIV/00216224:14330/07:00019429
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-80-210-4296-4
Klíčová slova anglicky videotaping of lectures; e-learning;
Štítky e-learning, videotaping of lectures
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Petr Sojka, Ph.D., učo 2378. Změněno: 9. 7. 2007 14:40.
Anotace
Častokrát se setkáváme s články nebo přednáškami, které pojednávají o pořizování záznamů z přednášek nebo jiných akcí. Obecně více odhalují chyby a nedostatky takto pořízených videí, než by podávaly návod, jak se těmto nedostatkům obecně vyhnout. Dokonce mnohdy je závěr takový. Že výsledná kvalita neodpovídá snaze autorů a vloženým prostředkům, takže je třeba v nejlepším přestat. Článek podává výsledky naší poměrně dlouhodobé práce a napovídá, jak se vyrovnat s problémy, které jsme již částečně nebo úplně odstranili.
Anotace anglicky
There are many papers that deal with problems of videotaping lectures and conference talks. Usually, the problems are only commented without actually providing the solutions. On the opposite, this paper gives results of our extensive experiments and desribe the solutions we have ended with.
Návaznosti
1ET208050401, projekt VaVNázev: E-learning v kontextu sémantického webu
Investor: Akademie věd ČR, E-learning v kontextu sémantického webu
2C06009, projekt VaVNázev: Prostředky tvorby komplexní báze znalostí pro komunikaci se sémantickým webem v přirozeném jazyce (Akronym: COT-SEWing)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Prostředky tvorby komplexní báze znalostí pro komunikaci se sémantickým webem v přirozeném jazyce
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:46