D 2007

Význam projektové výuky při rozvoji počáteční gramotnosti

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Basic information

Original name

Význam projektové výuky při rozvoji počáteční gramotnosti

Name in Czech

Význam projektové výuky při rozvoji počáteční gramotnosti

Name (in English)

The meaning of the project teaching in the early literacy

Authors

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

první. Banská Bystrica, Školská pripravenostˇ detí v kontinuite predškolskej elementárnej edukácie, p. 347-354, 8 pp. 2007

Publisher

PdF UMB Banská Bystrica

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/07:00020390

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-8083-359-6

Keywords in English

project teaching; early literacy

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 2/7/2008 21:16, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek popisuje význam projektové výuky pro rozvoj klíčových kompetencí a počáteční gramotnosti žáka.

In English

The contribution describes the meaning of project teaching for key competencies progress and development of early literacy.

Links

GA406/03/1349, research and development project
Name: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Czech Science Foundation, Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school