KRAJÍČEK, Jan. BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ (BANK MARKETING AND NEW TRENDS IN THE COMERCIAL BANKING). In KRAJÍČEK, Jan. Evropské finanční systémy 2007. 2007th ed. Brno, Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007, p. 196 - 202, 449 pp. ISBN 978-80-210-4319-0. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{721243, author = {Krajíček, Jan and Krajíček, Jan}, address = {Brno, Masarykova univerzita}, booktitle = {Evropské finanční systémy 2007}, edition = {2007}, keywords = {Cash Managament Cash Pooling Client Marketing Segmentation}, language = {cze}, location = {Brno, Masarykova univerzita}, isbn = {978-80-210-4319-0}, pages = {196 - 202}, publisher = {Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta}, title = {BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ}, year = {2007} }
TY - JOUR ID - 721243 AU - Krajíček, Jan - Krajíček, Jan PY - 2007 TI - BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ PB - Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta CY - Brno, Masarykova univerzita SN - 9788021043190 KW - Cash Managament Cash Pooling Client Marketing Segmentation N2 - Příspěvek je zaměřen na aplikaci nových trendů v bankovním sektoru zabývajícím se komerčním bankovnictví a zejména některými specielními aplikacemi, které mají přímý dopad do tvorby nových a sofistikovaných produktů a východiska pro jejich vytváření ER -
KRAJÍČEK, Jan. BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ (BANK MARKETING AND NEW TRENDS IN THE COMERCIAL BANKING). In KRAJÍČEK, Jan. \textit{Evropské finanční systémy 2007}. 2007th ed. Brno, Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007, p.~196 - 202, 449 pp. ISBN~978-80-210-4319-0.
|