KRAJÍČEK, Jan. BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ (BANK MARKETING AND NEW TRENDS IN THE COMERCIAL BANKING). In KRAJÍČEK, Jan. Evropské finanční systémy 2007. 2007th ed. Brno, Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007, p. 196 - 202, 449 pp. ISBN 978-80-210-4319-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ
Name in Czech BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ
Name (in English) BANK MARKETING AND NEW TRENDS IN THE COMERCIAL BANKING
Authors KRAJÍČEK, Jan (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 2007. vyd. Brno, Masarykova univerzita, Evropské finanční systémy 2007, p. 196 - 202, 449 pp. 2007.
Publisher Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/07:00032262
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-210-4319-0
Keywords in English Cash Managament Cash Pooling Client Marketing Segmentation
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Jan Krajíček, Ph.D., učo 27420. Changed: 28/12/2007 16:30.
Abstract
Příspěvek je zaměřen na aplikaci nových trendů v bankovním sektoru zabývajícím se komerčním bankovnictví a zejména některými specielními aplikacemi, které mají přímý dopad do tvorby nových a sofistikovaných produktů a východiska pro jejich vytváření
Abstract (in English)
The article is devoted to applications new trends in the banking sector specialized for Corporate banking and the special applications with direct impact to the creation new and sophistry services and resource for their generations
PrintDisplayed: 9/10/2024 23:51