ŠKARABELOVÁ, Simona, Jarmila NESHYBOVÁ a Jaroslav REKTOŘÍK. Ekonomika kultury a masmédií. 1. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, MU, 2007, 210 s. učebnís text. ISBN 978-80-210-4267-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ekonomika kultury a masmédií
Název česky Ekonomika kultury a masmédií
Název anglicky Economics of culture and mass media
Autoři ŠKARABELOVÁ, Simona, Jarmila NESHYBOVÁ a Jaroslav REKTOŘÍK.
Vydání 1. vyd. Brno, 210 s. učebnís text, 2007.
Nakladatel Ekonomicko-správní fakulta, MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-4267-4
Klíčová slova anglicky economics; culture; mass media
Štítky culture, Economics, Mass Media
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 5. 6. 2009 11:29.
Anotace
xx
Anotace anglicky
xx
Návaznosti
GA402/05/0974, projekt VaVNázev: Podíl nestátních neziskových organizací na zabezpečování veřejných služeb
Investor: Grantová agentura ČR, Podíl nestátních neziskových organizací na zabezpečování veřejných služeb
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 22:36