JANÍKOVÁ, Věra. Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht). In Germanistik an tschechischen Universitätetn. 1. vyd. Hradec Králové/Ostrava: Ostravská univerzita. s. 247-257. ISBN 978-80-7368-327-6. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht).
Název česky Organizační formy výuky a autonomie v cizojazyčné výuce (výzkumná zpráva).
Název anglicky Class Arrangement and Learner Autonomy in Foreign Language Teaching (Research Report).
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Hradec Králové/Ostrava, Germanistik an tschechischen Universitätetn. od s. 247-257, 11 s. 2007.
Nakladatel Ostravská univerzita
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00020436
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7368-327-6
Klíčová slova anglicky classroom; arrangement; autonomous learning; foreign language
Štítky arrangement, autonomous learning, classroom, foreign language
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 3. 9. 2007 07:44.
Anotace
Der Beitrag präsentiert die Teilergebnisse einer Pilotforschung, die mittels der Methode der strukturierten Beobachtung die Variabilität der Unterrichtsformen an tschechischen Schulen verfolgt hat.
Anotace česky
Příspěvek představuje výsledky výzkumného šetření provedeného metodou strukturovaného pozorování, jež se zaměřuje na využívání organizačních forem cizojazyčné výuky podporujících autonomii žáka na českých školách.
Anotace anglicky
The paper presents preliminary results of a pilot research which has employed the method of structured observation to examine the variability in the usage of various forms of class arrangement in FLT at Czech schools. These forms are conceived here as indices of quality of the education process with relation to learner autonomy support.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 08:58