ČECH, Tomáš. Vision of the role of social pedagogue in making school healthier. In ŘEHULKA, Evžen. ŘEHULKA, E. et al. School and Health 2. 1. vyd. Brno: Paido. s. 499-507. ISBN 978-80-7315-138-6. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vision of the role of social pedagogue in making school healthier
Název česky Vize uplatnění sociálního pedagoga v procesu ozdravení školy
Autoři ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, ŘEHULKA, E. et al. School and Health 2, od s. 499-507, 9 s. 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00022521
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-138-6
UT WoS 000264733100051
Klíčová slova česky škola, sociální a výchovné problémy, sociální klima školy, odborná pomoc, výchovný poradce, školní metodik prevence, školní psycholog, sociální pedagog
Klíčová slova anglicky School; social and educational problems; school social climate; specialist support; educational consultant; school methodologist of prevention; school psychologist; social pedagogue
Štítky educational consultant, school, school methodologist of prevention, School psychologist, school social climate, social and educational problems, social pedagogue, specialist support
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Dušan Kalášek, učo 56477. Změněno: 28. 6. 2009 12:43.
Anotace
The paper responds to the topical problems from the viewpoint of school reform into health, democratic, humane and liberal institution. It brings a vision of the role of social pedagogue in primary schools (regarding their professional knowledge and abilities, personal preconditions and acquired competences) what seems to be an effective and suitable link in process of change in school and its social position.
Anotace česky
Příspěvek reaguje na aktuální problémy z hlediska reformy školy v zdravou, demokratickou, humánní a liberální instituci. Přináší vizi uplatnění sociálního pedagoga na základních školách (vzhledem k jeho odborným znalostem a schopnostem, osobnostním předpokladům a získaným kompetencím), který se jeví jako efektivní a žádoucí článek v procesu přeměny školy a jejího společenského postavení.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 20:21