BEDŘICH, Ladislav a Petr BEDŘICH. Marketing ve sportu. Elportál. Brno: Masarykova univerzita. ISSN 1802-128X. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing ve sportu
Autoři BEDŘICH, Ladislav a Petr BEDŘICH.
Vydání Elportál, Brno, Masarykova univerzita, 2007, 1802-128X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
Klíčová slova česky sport; marketing; sponzorství; licence; reklama
Štítky Elportál_Archiv
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Drábková, učo 74369. Změněno: 4. 9. 2015 12:08.
Anotace
Sport je vedle své společensko kulturní úlohy marketingovým odvětvím, stal se vedle zábavy především samostatným obchodním odvětvím se všemi ekonomickými zákonitostmi. Marketing je považován za jedno z nejefektivnějších a nejprogresivnějších obchodních odvětví současnosti, záměrně či bezděčně ovlivňující každého člověka. V obsahu elektronického studijního textu Marketing ve sportu (HTML) je uvedena a vysvětlena řada pojmů, definic, principů, jevů apod., které vnímáme prostřednictvím samotných sportů a médií. Publikace je využita v předmětu Základy ekonomie, managementu a marketingu (bp009).
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:29