PACHOLÍK, Viktor a Dagmar TRÁVNÍKOVÁ. Vliv psychomotorické hry na rozvoj komunikačních schopností předškolních dětí. In Škola-edukácia-priprava učiteľa IV.: Školská pripravenosť detí v kontinuite predškolskej elementárnej edukácie. prvé. Banská Bystrica: Pedagogická fakulta Univerzity Mateja Bela. s. 214-219. ISBN 978-80-8083-359-6. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv psychomotorické hry na rozvoj komunikačních schopností předškolních dětí
Název anglicky Influence of Psychomotor Games on Communication Skills Development in Preschool Children
Autoři PACHOLÍK, Viktor (203 Česká republika, garant) a Dagmar TRÁVNÍKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání prvé. Banská Bystrica, Škola-edukácia-priprava učiteľa IV.: Školská pripravenosť detí v kontinuite predškolskej elementárnej edukácie, s. 214-219, 2007.
Nakladatel Pedagogická fakulta Univerzity Mateja Bela
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14330/07:00032338
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-80-8083-359-6
Klíčová slova anglicky communication; social communication; psychomotorics; psychomotor activity
Štítky communication, psychomotor activity, psychomotorics, social communication
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. et Mgr. Viktor Pacholík, Ph.D., učo 45334. Změněno: 26. 3. 2010 14:08.
Anotace
Příspěvek se věnuje problematice rozvoje sociálně komunikačních schopností u dětí předškolního věku prostřednictvím netradičních pohybových aktivit z oblasti psychomotorických činností. Sociální komunikace je zde chápána jako systém čtyř složek, kde každá může vyjadřovat jiný obsah. Ve druhé části textu autoři naznačují možnosti využití psychomotorických her jako prostředku rozvoje komunikačních schopností v některých dimenzích sociální komunikace.
Anotace anglicky
The paper deals with questions of social-communication skills in children of pre-school age via untraditional motor activities from the area of psychomotor games and exercises. Social communication is understood here as a system of four components. Each of these components may express a different content. In the second part of the text we propose possibilities of psychomotor activities as a means of development of communication skills in some dimensions of social communication.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 06:26