HANUŠOVÁ, Světlana and Radka MLÝNKOVÁ. Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele (Teaching English in classes with pupils with specific learning difficulties from teacher's point of view). In Bartoňová, M.: Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV / Specific learning difficulties in context of educational spheres of Framework education programme for primary education. 1st ed. Brno: Paido, 2007, p. 167-182, 15 pp. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-162-1. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{724895, author = {Hanušová, Světlana and Mlýnková, Radka}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M.: Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV / Specific learning difficulties in context of educational spheres of Framework education programme for primary education.}, edition = {1.}, keywords = {pupil with specific learning difficulties; teaching English; alternative methods; e-learning course.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-162-1}, pages = {167-182}, publisher = {Paido}, title = {Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele}, year = {2007} }
TY - CHAP ID - 724895 AU - Hanušová, Světlana - Mlýnková, Radka PY - 2007 TI - Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele VL - Edice pedagogické literatury PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151621 KW - pupil with specific learning difficulties KW - teaching English KW - alternative methods KW - e-learning course. N2 - Ve stati je prezentován výzkum zaměřený na zmapování situace v oblasti výuky angličtiny na základních školách v Jihomoravském regionu. Cílem první fáze uskutečněné ve školním roce 2006/2007 bylo zmapovat situace na základních školách v Jihomoravském regionu a analyzovat pohled učitelů na problematiku začleňování žáků se specifickými poruchami učení do běžné výuky angličtiny. Analýza a interpretace získaných dat budou využity jako podklad ke stanovení optimálních postupů vhodných pro výuku angličtiny ve třídách, v nichž jsou intaktní žáci vzděláváni spolu se žáky s SPU. ER -
HANUŠOVÁ, Světlana and Radka MLÝNKOVÁ. Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele (Teaching English in classes with pupils with specific learning difficulties from teacher's point of view). In \textit{Bartoňová, M.: Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV / Specific learning difficulties in context of educational spheres of Framework education programme for primary education.}. 1st ed. Brno: Paido, 2007, p.~167-182, 15 pp. Edice pedagogické literatury. ISBN~978-80-7315-162-1.
|