Detailed Information on Publication Record
2007
Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
JANÍKOVÁ, VěraBasic information
Original name
Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
Name in Czech
Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
Name (in English)
Teaching German in Classes with Pupils with Specific Learning Difficulties from Teacher´s point of view. Research results.
Authors
JANÍKOVÁ, Věra (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. p. 92-114, 22 pp. 2007
Publisher
Paido
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/07:00022578
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-7315-150-8
Keywords in English
specific learning difficulties; teaching of German; foreign language teaching; integration
Změněno: 17/12/2007 12:06, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem je zjištění vybraných základních údajů týkajících se současného stavu ve výuce němčiny u žáků se specifickými poruchami učení.
In English
Specific conditions must be set to fulfil needs of pupils with specific learning difficulties. Research about teaching German language as a foreign language with pupils with specific learning difficultiesis described here.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|